onsdag 14. januar 2009

Lek med pc og symaskin

Så har jeg lekt meg litt på pc og fått sydd ut på symaskinene...
Her er en frosk i farta...
Griser kan vel kose de også, og fått beskyttelse fra sola og koser seg masse...
Sommer tenker jeg vann og fyrtårn... så derfor dette motivet...
Skulle ønske jeg var blekksprut en gan i mellom... her er det en som koser seg med is... synes den også passer til stemaet sommer...
Så får tiden vise hva jeg gjør videre med disse motivene.. pr. i dag tenker jeg motiv på puter... kan vel hende det blir noe annet, men det får tiden vise...
koser meg med pc og stingsetting om dagen og flytte og bytte innhold i motivene... Så må det jo syes ut for og se hvordan det blir seende ut... er veldig fornøyd med disse motivene...

1 kommentar:

Rita sa...

Koselige motiver.
Jeg bruker broderigreiene altfor lite, må prøve å nytte det litt mer etter hvert.